Pudu Roboty w branży retail
Jak wyróżnić się na tle konkurencji, np. w galeriach handlowych czy sklepach wielkopowierzchniowych? Roboty Pudu w branży retail będą ciekawostką przyciągającą uwagę wszystkich klientów. Wyposażone w ekrany multimedialne mogą przedstawiać informacje w atrakcyjnej i łatwej do zrozumienia formie.
Zastosowanie robotów PUDU w branży retail


Krótszy dystans w sprzedaży z KettyBot
Podczas oczekiwania w kolejce do kasy klienci kuszeni są produktami wystawionymi bezpośrednio nad ruchomą taśmą i w większości przypadków, nie są to produkty, po które chodzi się specjalnie do sklepu. Najczęściej znajdziemy tam słodycze, gumy do życia, baterie lub leki przeciwbólowe. Czy jest zatem możliwość, żeby bezpośrednio w pobliżu kas oferować „większe” produkty?
Pudu Roboty to rozwiązanie, które sprawdzi się w takim scenariuszu! Decydując się na któregoś z naszych robotów, np. KettyBota, będziesz mógł pokazać swoje produkty nie tylko w odpowiedniej alejce, ale również poza nią i nie tylko w jednym miejscu. Robot zaprojektowany jest z myślą o nowoczesnym marketingu i dołączy twoje produkty do zakupowego wyścigu pod wpływu impulsu!
Sklepy stacjonarne organizują promocje kilka razy w roku. Czy to przy okazji końca kolekcji, świąt czy popularnego w ostatnich latach Black Friday. Przechadzając się w tym czasie po galerii widzimy, że zza witryn krzyczą do nas hasła: SALE, WYPRZEDAŻ, PROMOCJA. Jeśli jednak klient nie rozgląda się po witrynach idąc galerią, to nie zobaczy naszego komunikatu.
Można wyjść klientowi naprzeciw z informacją o promocjach – z pomocą niezawodnego i jedynego takiego marketera – KettyBot’a! Dzięki wielkiemu pionowemu ekranowi o przekątnej 18,5 cala, robot wyświetli dowolny przekaz reklamowy z promocją lub wyprzedażą. Taka forma reklamy sprawi, że mało kto przejdzie koło niej obojętnie i nie zwróci na nią uwagę. Wyślij robota w trasę po galerii i dotrzyj do większej liczby klientów niż hasła za witryną.




Super- i hipermarkety charakteryzują się ogromnym zróżnicowaniem produktów. Pracownicy w takich miejscach są odpowiedzialni za regularne uzupełnianie braków na półkach: od chipsów, po kosmetyki – najczęściej robią to przynosząc do odpowiedniej alejki całe pudełko danego produktu. Noszenie kilka razy w ciągu dnia takich pudeł może spowodować u pracowników zmęczenie fizyczne, a to prowadzi do obniżenia skupienia w pracy, co nigdy nie jest dobrym zjawiskiem.
W przypadku cięższych produktów, nasze roboty przetransportują całe pudła z magazynu bezpośrednio do konkretnej alejki. HolaBot nie boi się ciężkiej pracy, każda z jego tac może unieść do 15 kilogramów, co łącznie daje nawet 60 kg możliwego obciążenia! Dzięki takiemu rozwiązaniu, pracownicy nie są przeciążeni od dodatkowych kilogramów, nie przemęczają się za szybko i zachowują większe skupienie podczas całego dnia pracy. To kolejny dowód na to, że Roboty Pudu w branży retail sprawdzają się doskonale.
Biuro podróży dla produktów z KettyBot
Trade marketing, czyli marketing handlowy to zbiór działań, dzięki którym producenci eksponują swoje produkty np. w marketach lub galeriach handlowych. Mogą to robić „po staremu”, czyli wykorzystując materiały POS takie jak ulotki i specjalne standy promocyjne. Jednak trade marketing można również robić z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. W jaki sposób?
Z pomocą przychodzą roboty PUDU! W marketingu handlowym najlepiej sprawdzi się nasz robot marketer — KettyBot. Jego ogromny cyfrowy ekran pozwoli na wyświetlenie dowolnej reklamy produktu, a tryb dryfowania sprawi, że nikt nie przejdzie obojętnie koło takiej reklamy. Co więcej, produkty ułożone na robocie będą dla klienta na wyciągnięcie ręki, a nie na półce w odległej alejce. Dzięki temu produkty podróżują po całej powierzchni sklepu, a nie są ograniczone do jednego miejsca.


roboty PUDU w Polsce









Dlaczego warto wdrożyć roboty PUDU w branży retail?


Pionowy wyświetlacz o przekątnej ponad 18 cali pozwoli na wyświetlenie dowolnego przekazu reklamowego, dzięki czemu w oryginalny sposób pokażesz klientom swoją ofertę.

Smukła obudowa KettyBot sprawia, że robot potrzebuje tylko 55 centymetrów szerokości, żeby swobodnie się przemieszczać po ustalonej trasie.

Wiemy, że w branży retail liczy się odpowiednia optymalizacja każdego procesu. Robot KettyBot wyposażony jest w "cruise mode" (tryb dryfowania), dzięki czemu może on bez przerwy krążyć po ustalonej trasie.

Z BellaBota wprawdzie żaden influencer, ale gwiazda Internetu już trochę tak. Dlatego nie ryzykuj i powierz promocję swoich produktów gwieździe, która jest pewna i nie zawodzi.

KettyBot nie pomieści wszystkich produktów, które chcesz promować? Żaden problem! BellaBot ma większą powierzchnię tac, dzięki czemu zmieści więcej produktów, które będziesz chciał sprzedać.

Robot o aparycji kota przyciąga uwagę dzieci, które potem przyciągają swoich rodziców na ponowne zakupy. Jedyny kot, którego możesz miziać za uchem bez ryzyka ugryzienia i/lub podrapania.
